Фотосесія "Мафія" by Pulka


Сьогодні розкажу ВАМ про цікаве місце і цікаву людину! :)



Я про Фотостудію на Лукьяновці в Домі Пашкова (до-речі, перспективний навчально-тренінговий центр) та про Уляну, яка є цікавим та талановитим фотографом.

В студії можна займатися багато чим... можна пити чай сидячи на підлозі, грати в карти на фоні, слухати музику :) а ще - фотографувати чи фотографуватися!

А потрапив в студію я у ролі фотомоделі. Мав свій перший досвід :)



mafia
Прикольні враження! Спалахи не коли ти побачиш посмішку, а коли посміхнешся.
Уляна примусила мене розповідати їй якісь цікаві історії з мого життя :), а я взяв і розповів їй усі державні таємниці.
А ще був великий-великий пустий офіс та чай який закінчився....

Просто скажу... що ви мусите спробувати!!! ВОНО ТОГО ВАРТЕ! :)

Ось лінк на блог студії: http://pulkaphotohouse.blogspot.com/

А тут список обладнання та ціни: http://pulkaphotohouse.blogspot.com/2009/10/blog-post_30.html

Привет!
Меня зовут Саша Дзюба и это мой блог! Пишу я здесь то, с чем сталкиваюсь ежедневно - это и социальные системы, и различные курсы обучения, путешествия, эмоции, и, конечно-же моя профессиональная деятельность.