#educamp09 десь між першим та другим днем

Саша Дзюба, educamp, small
Забадяжив собі едукемпівську авку та занотував все почуте та отримане в Твіттері сьогодні.

Який результат дня? Дуже насичена програма нагадала нам усім купу  сервісів які є дуже корисними. Попрактикувалися в користуванні одразу усіма, а ще й отримали з пів сотні корисних лінків.

А ще - нарешті в мені, після важжкої місячної перерви, знову прокинулась жага мега вчитися й ще більш мега вчити :)

А ще - напросився на неофіційно фотографа едукемпа:
ФОТОАЛЬБОМ

Вечір трохи не був зіпсований однією нефайною подією та... Я згадав той драйв едукемпа та не став засмучуватися.

А завтра вивчатимемо соціальні мережі, будемо вести трансляції та отримаємо базові знання з особливостей проведення баркемпів.

Саша Дзюба      -    066 7314680   -    twitter.com/mecmaster

PS: мій привітальний текст на 140 символів:
Саша Дзюба, Київ - я поліграфіст і соціальний тренер, обожнюю студЗМІ, все відверте та активний відпочинок. Хочу вчитися та вчити


Привет!
Меня зовут Саша Дзюба и это мой блог! Пишу я здесь то, с чем сталкиваюсь ежедневно - это и социальные системы, и различные курсы обучения, путешествия, эмоции, и, конечно-же моя профессиональная деятельность.